Nino Bless – The Latin Marksman: The Hit Files v.1 (Mixtape)

Presented by the NewMusicCartel, DJ Lennox & Legend. Featuring Joe Budden, Crooked I, Royce Da 5’9″, Killah Priest, Big Lou & Beyond Belief. A warm up to what Nino has brewing in the stu. The Nomads (Nino Bless x Madlib) drops March 15th and Untold Scriptures 2 drops in May. The shit I’ve heard will be on US2 is ridiculous! Let’s go.

Tracklist + Download link after the jump…

01 Intro (Training Session)
02 Need Answers
03 Fuck the Rap Game
04 Can I Live Freestyle
05 Tribute to Bone Thugs
06 Blog Shouts
07 Superman Freestyle
08 Changed Man f. Akon
09 Murdera
10 Candy Man
11 Slaughterhouse f. Joell Ortiz, Crooked I, Royce Da 5’9″ & Joe Budden [MASTERED]
12 Hate In Ya Blood
13 Take it f. Killah Priest & Big Lou
14 Lift Em Up f. Crooked I
15 Bobby Meets Bless f. Beyond Belief
16 Outro

DOWNLOAD: Nino Bless – The Latin Marksman | Mediafire

Advertisements

~ by Shake on March 2, 2009.

22 Responses to “Nino Bless – The Latin Marksman: The Hit Files v.1 (Mixtape)”

  1. This looks really dope.. not that many new records though, but this is some serious stuff.

  2. great tape. thank you shake and meka, you really know taste for music and have definitely expanded my listening with the artists you promote.

  3. Nino Bless is doing it big in 09 ………..HE IS THE TRUTH

  4. damn mediafire is fire DLing at 2.4mbps

  5. yep, MEDIAFIRE >>>>>>>>>>>

  6. i heard most of these joints already but its good he put this out. u sure he’s doing all those tapes so soon shake? thats crazy nino won me over with the bonethugs dedication and fuck the rap game.

  7. ^^he literally JUST told me those dates.

  8. DOPE!! I was hoping for new tracks with Royce, Crooked, Joe and Joell but I should’ve expected it was gonna be the Slaughterhouse track.

  9. Bless is good shit.

  10. Rapidshare (with an account)>>>

  11. good shit nino. good to see this little bum ass nigga doing it. good looks on making it easy to edit out these dickrydas

  12. edit out the dickriders huh.
    funny…especially considering it was NINO that put us on the cover you dipshit. lol….always spending time to edit out shit. get a fuckin life yo.

  13. nino shouts out NMC throughout the tape you faggot! “hi my name is fag boy and i think i’m so cool editing out somebody who the artist himself shouts out on the mixtape like 5 times” .. who’s the dickryder now? idiot

  14. ahahahaaahaahahahahaahahahahaahahaahahahahahaaahaahahahahahaahahaahahahahhahahahahahaahahahahahaahahahahahahah. you care…i dont mind that he shouts em out. websites just irk the shit out of me.

  15. if websites piss you off so much, why do you go to them?

  16. This mixtape is FIRE str8 up

  17. […] is the original:  Nino Bless – The Latin Marksman: The Hit Files v.1 (Mixtape) March 2nd, 2009 | Tags: crooked i, digiwaxx, glc, illroots, jay-z, kanye-west, nino bless, royce […]

  18. NINO!

  19. BORICUA!!!!!!!

  20. […] thx to NMC ->2dopeboyz […]

  21. not feelin’ one track other than Slaughterhouse…which we all have heard a while a go now

  22. nino’s naaaaaaaaaaaasty. best mixtape i’ve heard all year. untold scriptures was better but that was put together like an album. i read on some website this is a warm up to untold scriptures 2. i can’t wait to see what nino is cookin up for that.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: