Kidz In The Hall – I Got It Made (Reebok Classic ’09) (Video)

Vodpod videos no longer available.

Even though the only things I get at Foot Locker are shoe cleaners and those insole joints, I’d sit inside that spot for a quick minute watching this. Props to Franz. Check the updated lyrics under the cut.

(VERSE 1)
I’m kinda spoiled cuz everything I want got made/
I wanted shoes got every single pump they made/
Got Dee Brown’s that make you chumps search ebay/
Got 360 waves that’s spinnin’ around my fade/
High School I graduated top of the grade/
Iv League 4 years got it out of the way/
Wanted peace on earth so to God I prayed/
Some kids across town thought I was afraid/
they couldn’t harm me got a braniac brigade/
I’m Not a traitor Go Ill the city I made/
If you got one greater, then with you I’ll trade/
Maybe later my waiter brought my creme broulee/
See i make all my money from the rhymes I invent/
So It really doesn’t matter how much I spend cuz/
I get paid when the records played/
to put it short man, I got it made/

(CHORUS)
Hollywood Lights
Fancy Cars
Step on red carpets and they know who we are
Oh yea
Don’t it feel good playing for this team
been around the world and we living our dream
Oh yea yea yea yea

(VERSE 2)
I’m outspoken My language broken into slang/
That Go Ill dialect when I choose to hang/
I play it cool, that’s what I am all about/
You girl a bust down then imma bust it out/
I’m Naledge borne that’s the style I use/
Creatively superior yo I never lose/
So parker lewis and I thought you dudes knew this/
You so not better, think so? you should prove it/
Cuz I make fresh rhymes daily/
You spit better than me, is you crazy?/
Every other week I get a new outfit/
and every single day I make a song like this/
Just think, blink and I made a million rhymes/
just think if you blinked a million times/
damn I be paid/
To put it short man I got it made

Hollywood Lights
Fancy Cars
Step on red carpets and they know who we are
Oh yea
Don’t it feel good playing for this team
Been around the world and we living our dream
Oh yea yea yea yea

Oh la oh la ay Oh La Oh la Ay
Ay
Hay
Oh la oh la ay Oh La Oh la Ay
Ay
Hay

Hollywood Lights
Fancy Cars
Step on red carpets and they know who we are
Oh yea
Don’t it feel good playing for this team
been around the world and we living our dream
Oh yea yea yea yea

Advertisements

~ by Meka on March 17, 2009.

7 Responses to “Kidz In The Hall – I Got It Made (Reebok Classic ’09) (Video)”

  1. I’d sit inside that spot for a quick minute watching this

    ^^
    fag

  2. reading that rhyme invoked the biggest meh ever

  3. This video is definitely sponsored by Karmaloop haha. Dope shit tho I’ve always liked these dudes tracks.

    Peace

    -CuJ

  4. […] from:  Kidz In The Hall – I Got It Made (Reebok Classic ‘09) (Video) Tags: 2009, alchemist, ant, brand nubian, cdq, charles hamilton, contest, convinced, digiwaxx, […]

  5. 3:17 check out Jacques.
    my short self couldn’t even be seen! lol

  6. how can i get an mp3 to this

  7. DAMN NIGGA…sincerely, is getting so bad that not only do we need to know if the rapper ate corn last night, need a tracklist and cover a month before the drop, need radio rips and a fake mixtape every 2 weeks…

    The Goddamn lyrics need to drop too. I get baby’d enough from moms.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: